Pravé lidství

Jen opravdové lidství je pravou Bohoslužbou

Návštěvy

Dnes:63
Včera:225

Právě přítomno

4
online

Přihlášení

65 registrovaných
1 dnes
0 včera
2 tento týden
4 tento měsíc

Událost za událostí se budou řadit k těžkému řetězu strašlivých zklamání, která jsou však pro lidi léčivá, protože by se jinak nikdy neprobudili z bláznovství vlastního sebepřeceňování. Musí se konečně sklonit před tím, jehož milostí smí vůbec být – před Bohem!

V blízké době zmohutní toto vyzařování tak, že ve velmi mnoha případech přijde zpětné působení ihned, bezprostředně!

To jest ta moc, která brzy poleká pozemské lidi, a které se pak v budoucnosti budou muset obávát! Ale jenom ti se mají doopravdy co obávat, kdo činili bezpráví.

Abdrushin 

Real time web analytics, Heat map tracking

46 - Květ bdělosti

Osobní záření

Jan Nedomanský

 

46 - Květ bdělosti

 

Jemné vyzáření květu bdělosti má pět částí, souznačných s pěti smysly. Vine se kolem očí ve zkřížených zákrutech znaku nekonečna a svažuje se dolů, k bradě, přitahujíc spodní čelist, aby brána úst byla zavřena (obraz č. 26).

Od očí vede k uším, kolem nichž se zatáčí, tvoříc naslouchací zařízení pro hmotnost země (obraz č. 27), jemnou naslouchací membránu citů v zátylí hlavy k naslouchání znění výšin.

Drahocenný pozorovací orgán oči mají trojí ochranu. Víčka, brvy a obočí. Zavřená víčka znamenají odpočinek od pozemskosti. Brvy znázorňují vyzařování duše, které se z očí šíří vpřed a současně poskytuje ochranu, kterou skýtá též obočí, vinoucí se po hradbě čelní kosti jako pás strážů bdělosti.

Ušní boltce jsou tak zprohýbány, aby slyšely nejen hrubohmotný zvuk, ale i přírodní znění a ve spojení s membránou citů šumění světlých vláken i zvonivé znění výšin.

Od uší směřují proudy květu bdělosti přes krk a šíji do rukou, a celého těla, k oživení a funkcím hmatu.

Od očí se svažuje ladně k nosu, vytvářejíc tam sídlo vyciťování (obraz č. 28) a vjemu krá­sy, jenž je též zapojen do tohoto živě vyzařujícího okruhu květu bdělosti, který se rozvil v blízkosti mozků, ústředny všech smyslů.

Celý květ bdělosti má tedy pět částí: Pozorovatelnu pro zření -zrak, naslouchací zařízení pro vnímání - sluch, aparatury pro vyciťování - čich, ústrojí pro vychutnávání neboli pro vjemy krásy - chuť a obsáhlou smyslovou vlastnost věcného zkoumání - hmat. Je okruhem pěti zná­mých lidských smyslů a pomocí k jejich zjasnění. Je vlastně již jejich zjasněním a zjemněním, po­třebným ke konstatování skutečností nad pozemským prostorem a časem.

Sídlo vyciťování je podobno výchvěvům vyzářeného sebevědomí a má s ním úzkou sou­vislost, neboť jen vřazením se do zákonů, jež vytváří sebevědomí, lze vyciťovat jemné proudy dění.

 

(obraz č. 26) Květ bdělosti I.

 

 

 

 

(obraz č. 27) Květ bdělosti II.   (obraz č. 28) Květ bdělosti III.

  

 

 

Nemáte oprávnění publikovat komentáře. Pro komentování článků musíte být přihlášení.

X

Až po přihlášení

pouze přihlášení uživatelé mohou kopírovat